RSS

Monday, May 3, 2010

Tag wasiat kene jaga Lembu

Sblm tu ak nk gelak dl (hahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaa)...cmne leh ak dpt wasiat kene jg Lembu ni.. Aku cam pengembala lembu ke?kakakka..tp pak sdara ak byk gak pelihara lembu ni..kayo wooooo..ak mane reti nk jaga species ni..hahaha..tp xpelah..dsbbkan org da wasiat kat ak..so ak jg la btol2..sblm ak trima Lembu2 ni..ak kene la jwb dlu soklan oleh Jemaah Hakim..

1. Thank & link the person that gave you the cow.
thanks to asyu sbb bg kpcayaan penuh kps sy tuk m'jaga lembu2 ini..insyAllah akan di biakkan smpai ke ank cucu...hehehe

2. Bagi balik wasiat nie kat 7 bloggers yang paling aktif atau 7 paling tak aktif...hahaha
idup matiku di tgn tuhan..so,ak kene la wasiatkan Lembu2 ni pada org yg layak m'jaga nye slps ak..
-kpd org kanan ak abe wa
-kpd org kiri ak sam
-kpd org dpn ak ain
-kpd org blakang ak yani
da abis da......hahahaha..
tuk pengatahuan korang..Lembu ni asal nye dr org Kaya Kg Sepening Lalat..ak pn xtaw siapakah die ni..

3. Bagi tau diorang nie, yang diorang dapat wasiat dari orang kaya Kg Sepening Lalat.
ok..jp ag sy gtaw ek..

4. Cerita 3 perkara apa yang anda selalu buat sambil tengok TV
-ambik bantal..tgk sambil landing..
-kdg2 mkn nasi dpn tv..
-men sms

5. Bagitau 3 makanan pelik yang pernah anda makan
-kek sarawak..ntah name pe..
-ntah...da xde da kot

6. Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK
81 org jer..yg knal ngan ak je ak add..hahaha

7. Favourite soalan ni....macam mana korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe....kat mana???   
ntah la..xjmpe2 ag ni..cmne ek???

1 comments:

ain awang said...

hadoi xgtau pn aku pewaris si lembu tuu..hahhahahahaha..babai eken,..2months 2 go..uhuukkkk

Post a Comment

 
Copyright ChitRonal 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .